woensdag 7 juli 2010

Zeebaarsworkshop

Gisterenavond gevist met de boot van Bas, samen met Marco.
Begonnen aan peiler 2 met een shad. Het was voor mij de eerste keer dat ik met een shad op de bodem viste. Ik had dan ook moeite om het gevoel te pakken te krijgen en de shad op de bodem te houden. Er stond gelukkig niet veel stroom maar ik moest toch wat zwaarder gaan vissen om contact met de bodem te krijgen. Na een 1 1/2 uur proberen nog steeds geen stootje gehad, wel twee maal vast en alles afgetrokken. Marco was met de dobber aan de gang gegaan en had inmiddels al twee mooie baarzen gevangen en tuigde voor mij ook een hengel met dobber op om zo ook een baars te kunnen vangen. Na eenpaar driften ging m'n dobber onder....... en ik sloeg aan, iets wat ik niet had moeten doen, mis potverdorie. Enfin, eze avond had ik echt gedacht om van de nul af te komen, helaas weer niet gelukt. Marco had in totaal 3 baarzen, allemaal met de dobber gevangen.
Volgende week weer een poging wagen, kijken wat het dan wordt, wederom met de boot van Bas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten